Я - класний керівник

НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ



 

ВИХОВНИЙ ПЛАН 1 КЛАСУ
I СЕМЕСТР

ВЕРЕСЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
01.09.-04.09.
II
тиждень
07.09.-11.09.
III
тиждень
14.09.-18.09.
IV
тиждень
21.09.-25.09.
Приміт-
ка
1.
Національно-патріотичне виховання
Перший урок ,,Перший раз у перший клас!”
(01.09)




2.
Родинно-сімейне виховання





3.
Громадянсько-правове виховання

Класна година-збір ,,Наш маленький колектив”. (09.09)



4.
Морально-етичне виховання
Гра ,,Щоб школа була як рідна домівка”
(02. 09)




5.
Екологічне виховання





6.
Художньо-естетичне виховання





7.
Трудове виховання



Бесіда ,,Навчання і труд поряд ідуть”.
(23. 09)

8.
Фізичне виховання


Гра-мандрівка ,,Твій безпечний шлях до школи” 
(16.09)


9.
Інтелектуально-духовне виховання





10
Превентивне виховання





11
Робота з батьками

Батьківські збори на тему:
,,1.Зміст і організація НВП у 1 класі “ 2.Режим першокласника.
(01.09)




12
Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з учнями.
Ігри на свіжому повітрі.
Ігри на свіжому повітрі.

13

Інструктажі з техніки безпеки


Охорона життя і здоров’я учня під час навчально-виховного процесу (02.09)


Бережи свої речі та шкільне майно!”
 (30. 09.)


ЖОВТЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
28.09.-02.10.
II
тиждень
05.10.-09.10.
III
тиждень
12.10.-16.10.
IV
тиждень
19.10.-23.10.

Приміт-ка
1.
Національно-патріотичне виховання


Бесіда ,,Слава героям України
(15.10)


2.
Родинно-сімейне виховання





3.
Громадянсько-правове виховання

Бесіда
,,Сірничок малий, а біда велика”
(07.09)



4.
Морально-етичне виховання
Екскурсія до шкільної баблаотеки ,,Подорож до книжкового царства”
 (30. 09)




5.
Екологічне виховання
Екологічна стежина ,,Осінь в рідній стороні”. (02.10)




6.
Художньо-естетичне виховання

Година-збір ,,Осінній калейдоскоп”
(виставка малюнків, читання віршів).
(09.10)

Свято урожаю.
Участь учнів 1 класу у святковій програмі
,,Веселий ярмарок
(23.10)

7.
Трудове виховання





8.
Фізичне виховання





9.
Інтелектуально-духовне виховання
Участь у конкурсній програмі ,,Вклоняюсь Тобі, вчителю!»
(01.10)




10.
Превентивне виховання


Бесіда
,,Як шкідливі звички псують здоров’я людини”. (17.10)


11.
Робота з батьками





12.
Індивідуальна робота з учнями

Конкурс на кращу ідею оформлення зали та виставки квітів.
Розподіл доручень між учнями.

Оформлення виставки в актовій залі.

13.
Інструктажі з техніки безпеки


Правила співжиття на Землі.
(01.10)




Правила поведінки на дорозі.
(23.10)


ЛИСТОПАД
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
02.11.-06.11.
II
тиждень
09.11.-13.11.
III
тиждень
16.11.-20.11.
IV
тиждень
23.11.-27.11.

Приміт-
ка
1.
Національно-патріотичне виховання
Година- збір ,,Наша мова-солов’їна ‘’.
 (04. 11)



День пам’яті жертв Голодомо-
ру 1932-1933рр.
Лінійка – реквієм : «Пам'ять серця»
(27.11)
2.
Родинно-сімейне виховання



Година –збір,, Хай щастю дитини не буде кінця!”
(25. 11)
Акція  «Свіча пам’яті»
 (28. 11)
3.
Громадянсько-правове виховання

Бесіда-розповідь-гра ,,Твої права та обов’язки, юний громадянине”
(11.11)



4.
Морально-етичне виховання


Бесіда ,,Прагнення допомагати”
(з виховуючими ситуаціями)
(18.11)


5.
Екологічне виховання





6.
Художньо-естетичне виховання





7.
Трудове виховання





8.
Фізичне виховання





9.
Інтелектуально-духовне виховання





10.
Превентивне виховання


Зустріч з дільничним лікарем. Бесіда ,,Алкоголь і здоров’я”. (20.11)


11.
Робота з батьками
Відвідання родин учнів удома.


Анкетування батьків ,,Екологічне виховання дітей у сім’ї’’.

12.
Індивідуальна робота з учнями

Рейд класних санітарів ,,Гігієна взуття”.
Підготовка серії малюнків до теми ,,Про права дітей”.
Індивідуальні бесіди з учнями про успішність з окремих предметів.
Вибір сценарію, розподіл ролей між учнями.

13.
Інструктажі з техніки безпеки


Поведінка надворі
(02.11)




Тобі довірили ключі…
 (30.11)


ГРУДЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
30.11.-04.12.
II
тиждень
07.12.-11.12.
III
тиждень
14.12.-18.12.
IV
тиждень
21.12.-25.12.

IV тиждень
28.12.-31.12.
1.
Національно-патріотичне виховання





2.
Родинно-сімейне виховання


Свято ,,Чудотворцю-Миколаю, ми Тебе чекаєм!”
(17.12)

Свято ,,Новоріч
на казка”
(розваги, ігри, урочистий виступ)
(30.12)
3.
Громадянсько-правове виховання





4.
Морально-етичне виховання
Бесіда-розповідь ,,Людина і добро-нероздільні!”   (02.12)




5.
Екологічне виховання





6.
Художньо-естетичне виховання



Участь учнів у Конкурсі колядок і щедрівок
(22. 12)

7.
Трудове виховання

Майстерня Діда Мороза: виготовлення подарунків і прикрас для новорічного свята.
(07.-11. 12)



8.
Фізичне виховання

Участь учнів класу у портивному святі «Забави козачат на сучасний лад»
(1-4 класи)
(07. 12)



9.
Інтелектуально-духовне виховання





10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками



Батьківські збори:
1.,, Проблема адаптації першоклас-
ників у школі. 2.Заохочення та покарання в родині.
3. Підсумки навчально – виховної роботи за 1 семестр.
(25.12)

12.
Індивідуальна робота з учнями

Підбір ідей щодо новорічної стінгазети.
Конкурс на кращу ідею проведення Нового року в школі.
Виготовлення новорічних подарунків.
Завдання:
розучити колядки та щедрівки до конкурсу.

13.
Інструктажі з техніки безпеки


Будьте обережними під час морозів!
(01.12)




Охорона життя під час святкування Нового року в школі та на зимових канікулах. (22.12)


       II СЕМЕСТР


СІЧЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
05.01.-09.01.
II
тиждень
12.01.-16.01.
III
тиждень
19.01.-23.01.
IV
тиждень
26.01.-30.01.

Приміт-
ка
1.
Національно-патріотичне виховання



Бесіда ,,Славетні українці. День пам’яті героїв Крут
(27.01)

2.
Родинно-сімейне виховання





3.
Громадянсько-правове виховання


Конкурс малюнків
,,Державні символи України
(20.01.)
День пам’яті жертв Голокосту в Україні. Година спілкування: «Голокост: трагедія XX століття.»
(27.01.)

4.
Морально-етичне виховання





5.
Екологічне виховання


Збір-операція ,,Не дамо вам загинути взимку!
(облік наявних їдалень для птахів , колективне виготовлення нових) 
(20.01)


6.
Художньо-естетичне виховання

Робота на канікулах.
Конкурс щедрівок і колядок ,,Ой Василю-Василечку, подаруй мені колядочку!”
(14.01)



7.
Трудове виховання





8.
Фізичне виховання





9.
Інтелектуально-духовне виховання





10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками

Індивідуальні бесіди з батьками про успішність дітей.



12.
Індивідуальна робота з учнями


виконання доручень та успішність.
Заготівля  матеріалів для виготовлення нових годівниць.


13.
Інструктажі з техніки безпеки



Що потрібно знати про грип. 
(20.01)



Льодостав-це небезпечно!
(29.01)


ЛЮТИЙ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
01.02.-05.02.
II
тиждень
08.02.-12.02.
III
тиждень
15.02.-19.02.
IV
тиждень
22.02.-26.02.

Примітка
1.
Національно-патріотичне виховання


Година-збір «Кращої, ніж рідна, мови не буває».
 (17.02)

День Героїв Небесної Сотні
«Пам'яті Небесної Сотні»
(20.02)
2.
Родинно-сімейне виховання





3.
Громадянсько-правове виховання





4.
Морально-етичне виховання
Відеоподорож
«Світ чарівного мистецтва»
 (03.02)
Сюжетно-рольові ігри
-Чарівні слова.
-Культурна людина. Яка вона?
-Совість є у кожної людини”.
(10.02)



5.
Екологічне виховання





6.
Художньо-естетичне виховання

Виготовлення валентинок до шкільної  програми ,,Валентин у гості йде, любов та щастя всім несе!”
(08.-12.02)



7.
Трудове виховання
Участь у шкільній акції «Живи, книго!» Виставка «Кращий підручник».
(03.02.-10.02.)




8.
Фізичне виховання



Ігри на свіжому повітрі ,,Граймось-розвивай-мось!”
 (24.02)

9.
Інтелектуально-духовне виховання




10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками





12.
Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з невстигаючи-
ми  учнями.

Підготовка завдань та ігор до Тижня початкових класів
Підготовка до свята 8 березня. Розподіл ролей, виготовлення подарунків.

13.
Інструктажі з техніки безпеки


Пожежна безпека. (01.02)




Безпека пасажирів. Правила поведінки в  транспортно-
му засобі. (24.02)


БЕРЕЗЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
29.03.-04.03.
II
тиждень
07.03.-11.03.
III
тиждень
14.03.-18.03.
IV
тиждень
21.03.-25.03.

Приміт-ка
1.
Національно-патріотичне виховання

 «Живеш, Тарасе, поміж нами» (розповідь, читання віршів, виставка малюнків). (11.03)



2.
Родинно-сімейне виховання
Родинне свято ,,Спасибі вам, що Ви на світі є!”
(привітання до 8 березня)
(07.03)



3.
Громадянсько-правове виховання





4.
Морально-етичне виховання
Бесіда
«Все починається з добра!»
(02.03)

Тиждень початкових класів
,,Нехай людина добро приносить!”
(14.03-18.03)


5.
Екологічне виховання



Бесіда
«Книги – вірні друзі й порадники» .
(23.03)

6.
Художньо-естетичне виховання
Бесіда-відеоподорож
 ,,В усі пори року прекрасна Земля!”
(04.03)

Конкурс малюнків
«Природи неповторну красу я серцем, пензлем  захищу»
(16.03)


7.
Трудове виховання





8.
Фізичне виховання


Рухливі  народні ігри на свіжому повітрі ,,А вже весна, а вже красна”.
(21.03-25.03)

9.
Інтелектуально-духовне виховання





10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками
Батьківські збори:
1.Телевізор в житті родини та школяра .
2.Трудове виховання дітей в сім’ї. (07.03)




12.
Індивідуальна робота з учнями

Підготовка до свята 8 березня; збір матеріалу до Шевченківсь-
кого тижня
Бесіди з учнями про усрішність, чергування. Підбір матеріалу до Тижня початкових класів. 

Підбір матеріалу до виступу ,,Великодній кошик”.

13.
Інструктажі з техніки безпеки


Правила безпеки користування   електропри-
ладами.
(02.03)



Безпека велосипедис-
та.
 (25.03)



КВІТЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
04.04.-08.04.
II
тиждень
11.04.-15.04.
III
тиждень
18.04.-22.04.
IV
тиждень
25.04.-29.04.

Приміт-
ка
1.
Національно-патріотичне виховання


Бесіда
 ,,У Чорнобиля немає минулого часу”. Лінійка-реквієм «Мужність і біль Чорнобиля»
(26.04)

2.
Родинно-сімейне виховання

Гра-мандрівка «Ми всі діти українські, український славний рід»
(14.04)



3.
Громадянсько-правове виховання


Демонструва-
ння відеосюжетів на тему ,,Все про Закарпаття”.
(20. 04)


4.
Морально-етичне виховання





5.
Екологічне виховання

Екскурсія –екологічна стежина ,,Весна-чарівниця в рідній стороні”. (13.04)



6.
Художньо-естетичне виховання





7.
Трудове виховання



Виготовлення учнями подарунків до Дня матері.

8.
Фізичне виховання
Спортивні змагання «Веселі старти».
 (06. 04)




9.
Інтелектуально-духовне виховання
Бесіда ,,Благовіще-
ння Господнє”
(07. 04)




10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками

Відвідання родин учнів.



12.
Індивідуальна робота з учнями



Індивідуальні бесіди про успішність учнів.


13.
Інструктажі з техніки безпеки


Природні лиха. Гроза. Буря. 
(04.04)




Правила безпечної поведінки на воді.
(29.04)


ТРАВЕНЬ
з/п
Основні напрямки виховної діяльності
I
тиждень
02.05.-07.05.
II
тиждень
09.05.-13.05.
III
тиждень
16.05.-20.05.
IV
тиждень
23.05.-27.05.

Приміт-ка
1.
Національно-патріотичне виховання

Виставка дитячих малюнків ,,Зі сплаву геройства писалось ім’я Перемога‘’. (10.05)


Свято Остан-
нього дзвоника
(30.05)
2.
Родинно-сімейне виховання
,,Вклонися матері низенько…’’
(Бесіда-розповідь, переказ легенд та притч про матір).
 (06.05)


Свято ,,Прощавай, Букварику, наш найперший друже!”
(25.05)

3.
Громадянсько-правове виховання




4.
Морально-етичне виховання





5.
Екологічне виховання





6.
Художньо-естетичне виховання
1.Міні-виступ ,,Великодній кошик”.

2.Конкурс писанок ,,Котилося яєчко…
(03.05)
Конкурс малюнків про маму:
 «В світі усе починається з мами»
(03. -11.05)



7.
Трудове виховання





8.
Фізичне виховання





9.
Інтелектуально-духовне виховання



Заочна
«Мандрівка країнами
Європи»
(18.05)



10.
Превентивне виховання





11.
Робота з батьками
Збір батьківського комітету
,,Допомога для класу”.


Батьківські збори:
1.Емоції позитивні та негативні.
2.,,Все гарне народжується в сім’ї....”
(26.05)

12.
Індивідуальна робота з учнями

Підбір матеріалу та розподіл ролей між учнями до родинного свята.
Організація виставки малюнків у шкільній бібліотеці.
Підбір матеріалу та розподіл ролей між учнями до родинного свята.


13.
Інструктажі з техніки безпеки


Обережно: злий собака! Небезпека від тварин, хворих на сказ.
 (04.05)




Що потрібно знати про отруйні гриби. (27.05)







ЗРАЗКИ  УЧНІВСЬКИХ  ЗОШИТІВ 1 КЛАСУ










МІЙ КЛАС










СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
1 КЛАСУ

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ РАЙОНУ:
Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, підвищення результативності навчально – виховного процесу шляхом упровадження інноваційних технологій.
Національно – патріотичне виховання молоді в процесі організації виховної роботи.

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ШКОЛИ:
Підвищення рівня знань учнів на основі впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій викладання предметів.
Формування особистості громадянина і патріота в умовах розбудови української державності.

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ М О ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:
Педагогічна майстерність вчителя як фактор формування інноваційної особистості молодшого школяра.

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ КЛАСУ:
Впровадження інноваційних технологій як шлях до розвитку творчої особистості.

УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО ПИТАННЯ КЛАСУ:
*родинні мости
*відкриті виховні години
*бібліотечні години
*ігри, тематичні бесіди
*батьківські збори
*екскурсії, подорожі, тренінги
 МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В 1 КЛАСІ:
1.Розвиток класного колективу як єдиного організму.
2.Всебічний розвиток інтересів дітей.
3.Виховання почуттів відповідальності перед собою, своїми вчинками, патріотизму, колективізму.
4.Співпраця з батьківським колективом.
5. Зміцнення класно – родинних відносин.

I. Характеристика 1 класу
У 1 класі 15учнів: 7 дівчат (Курах В., Папіш В., Недух А.,Федорові Д. і М., Владимир Т., Сербайло А.) та 8 хлопців (Зорівчак О., Курах А., Мисар М., Приймич Д., Корнаш Д., Реблян М., Реблян Ю., Круцькович Т.).
Всі діти відвідували місцевий дитячий садок до серпня 2015р.
 У класі є діти з малозабезпечених (Федорові Д. і М.) та багатодітних сімей (Федорові М. і Д).
Усі учні акуратні, чистенькі, працелюбні.
Доручення виконують сумлінно, доброякісно.
Актив класу: Недух Ангеліна - староста класу, Владимир Тетяна– заступник старости класу. Дiвчата активно допомагають iншим  учням виконувати доручення та справлятись iз завданнями.
 Діти рухливі та жваві, люблять спорт. Беруть активну участь у позакласній роботі та громадському житті класу.
Відносини між школярами товариські, дружелюбні.
 Діти гуртуються в єдиний колектив, залюбки допомагають один одному, змагаються.

II. Актив самоврядування 1 класу
з/п
Прізвище, імя учня
Категорія
Напрям роботи
1.
Владимир Тетяна
Заступник старости класу
Помічник старости класу
2.
Зорівчак Олег
Книголюб
Відповідає за стан підручників та посібників класу
3.
Корнаш Денис
Організатор дозвілля
Організовує фізкультперерви та фізвправи на уроках
4.
Круцькович Тарас
Відповідальний за майно класу
Слідкує за збереженням меблів, куточків та стендів
5.
Курах Андрій
Організатор дозвілля
Організовує фізкультперерви та фізвправи на уроках
6.
Курах Владислава
Сантрійка
Слідкує за дотриманням учнями правил гігієни та чистоти
7.
Мисар Михайло
Лаборант
Відповідає за збереження і роздачу лічильного матеріалу, папок з праці та малювання
8.
Недух Ангеліна
Староста класу
Помічник класного керівника
9.
Папіш Вероніка
Сантрійка
Слідкує за дотриманням учнями правил гігієни та чистоти
10.
Приймич Денис
Лаборант
Відповідає за збереження і роздачу лічильного матеріалу, папок з праці та малювання
11.
Реблян Микола
Книголюб
Відповідає за стан підручників та посібників класу
12.
Реблян Юрій
Лаборант
Відповідає за збереження і роздачу лічильного матеріалу, папок з праці та малювання
13.
Сербайло Антоніна
Синоптик
Відповідає за Куток природи класу
14.
Федорова Дарина
Квітникар
Доглядає за квітами
15.
Федорова Марія
Квітникар

Доглядає за квітами

III. Соцiальна поведiнка учня
з/п
Прiзвище, iм я учня
Конфлiкти з учителем
Порушення дисциплiни
Адекватна поведiнка
Примiт-
ка
1.
Владимир Тетяна
̶
̶
+

2.
Зорівчак Олег
̶
̶
+

3.
Корнаш Денис
̶
̶
+

4.
Круцькович Тарас
̶
̶
+

5.
Курах Андрій
̶
̶
+

6.
Курах Владислава
̶
̶
+

7.
Мисар Михайло
̶
̶
+

8.
Недух Ангеліна
̶
̶
+

9.
Папіш Вікторія
̶
̶
+

10.
Приймич Денис
̶
̶
+

11.
Реблян Микола
̶
̶
+

12.
Реблян Юрій
̶
̶
+

13.
Сербайло Антоніна
̶
̶
+

14.
Федорова Дарина
̶
̶
+

15.
Федорова Марія
̶
̶
+


Психолог школи: _________________ / Брецко О. І./.

IV. Батьківський  комітет 1 класу
№ з/п
ПІБ батьків
Категорія
1.
Владимир Галина Василівна,
Владимир Михайло Михайлович
Члени Б К
2.
Зорівчак Наталія Іванівна,
Зорівчак Юрій Іванович
Члени Б К
3.
Корнаш Віра Іванівна,
Корнаш Володимир Іванович
Члени Б К
4.
Круцькович Віра Михайлівна,
Круцькович Петро Михайлович
Члени Б К
5.
Курах Ольга Юріївна,
Курах Анатолій Федорович
Заступник голови Б К
         Член Б К
6.
Курах Катерина Михайлівна,
Курах Володимир Михайлович
Члени Б К
7.
Мисар Наталія Іванівна,
Мисар Володимир Михайлович
Члени Б К
8.
Недух Наталія Іванівна,
Недух Віталій Миколайович
Члени Б К
9.
Папіш Сергій Михайлович,
Курах Вікторія Іванівна
Член Б К
Голова Б К  1 класу
10.
Приймич Наталія Іванівна,
Приймич Михайло Федорович
Члени Б К
11.
Реблян Юрій Михайлович,
Реблян Тетяна Іванівна
Члени Б К
12.
Реблян Микола Васильович,
Реблян Любов Михайлівна
Член Б К
Секретар Б К
13.
Сербайло Маряна Василівна,
Сербайло Юрій Іванович
Члени Б К
14.
Федорова Інна Іванівна,
 Федоров Володимир Михайлович
Члени Б К
15.
Федорова Інна Іванівна,
Федоров Володимир Михайлович
Члени Б К

V. Робота з батьківським колективом
ДАТА
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРИМІ-
ТКА

1.
Батьківські збори на тему:
1.Зміст  і організація навчально – виховного процесу у 1 класі.
2.Успiшна  адаптацiя  першокласникiв до школи як умова гармонiйного розвитку особистостi.
3.Режим першокласника.


2.
Оформлення батьківського куточка зі змінними матеріалами ,,Для вас, батьки’’.


3.
Складання ,,Соціального паспорту 1класу’’.


4.
Індивідуальні бесіди з батьками:
-,,Гігієна школяра’’ ;
-,,Про батьківський авторитет;
-,,Роль сім’ї у вихованні дітей’’.


5.
Відвідування родин учнів удома з метою виявлення умов навчання та методів виховання.


6.
Анкетування батьків:
,,Трудове виховання дітей у сімї ;
,,Екологічне виховання дитини ;
,,Як виховати любов до читання ;
,,Патріотичне виховання дітей у сімї’’.


7.
Батьківські збори на тему:
1.Проблема адаптації першокласників у школі. 2.Заохочення та покарання в родині.
3. Підсумки навчально – виховної роботи за 1семестр.


8.
Залучення батьків до відзначення : свята Осені, свята Миколая, Нового року, 8 Березня, Дня Матері.


9.
Батьківські збори на тему:
1.Телевізор у житті родини та першокласника.
2.Трудове виховання дітей в сімї.


10.
Обговорення педагогічних ситуацій з батьками, консультації щодо вирішення класних питань.


11.
Збір батьківського комітету: ,,Допомога  для класу .


12.
Батьківські збори на тему:
1.Емоції позитивні та негативні.
2.,,Все гарне народжується в сімї ”…



VI. Види позанавчальної дiяльностi учнiв
Прiзвище, iмя учня
Гуртки, секції, участь у В З

Захоплення
Iнше
1.
Владимир Тетяна

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
танцi, рухливi iгри

2.
Зорівчак Олег
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
малювання, настільні ігри

3.
Корнаш Денис

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
футбол, настiльнi iгри

4.
Круцькович Тарас
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
малювання, настільні ігри

5.
Курах  Андрій
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
малювання, рухливi iгри

6.
Курах Владислава

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
спiви, малювання, настiльнi iгри

7.
Мисар Михайло

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
футбол, настільні ігри

8.
Недух Ангеліна
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
настiльнi iгри, спiви, танцi,

9.
Папіш Вероніка
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
танцi, спiви, настiльнi iгри

10.
Приймич Денис

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
футбол, настiльнi iгри

11.
Реблян Микола

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
футбол, рухливi iгри

12.
Реблян Юрій

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
футбол, рухливi iгри

13.
Сербайло Антоніна
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
рухливi iгри , малювання, танцi

14.
Федорова Дарина
Бере активну участь у ВЗ класу і школи
малювання, настiльнi iгри

15.
Федорова Марія

Бере активну участь у ВЗ класу і школи
танці, рухливі ігри


Класний керівник: __________________/Голінка В. І./







ІНСТРУКТАЖІ ДЛЯ 1 КЛАСУ

Охорона життя й здоров’я учня під час навчально – виховного процесу у 1 класі
Iнструктаж :
1.На уроках:
-будь активним, уважним, слухняним;
-не заважай однокласникам, не порушуй дисципліни.
2.На перервах:
-будь ввічливим;
-не кривдь інших, поважай однокласників;
-будь уважним та корисним іншим.
3.Скажи ,,НІ !”:
-прогулюванню уроків;
-псуванню своїх особистих та інших речей предметів;
-ображанню однокласників, завданні шкоди комусь.

Бережи свої речі та шкільне майно!
Iнструктаж :
1.Ти зобовязаний берегти шкільне майно!
2.Бережливо поводься зі своїми особистими та шкільними речами!
3.Не псуй меблів, дошки стендів, не брудни стін!
4.Сумлінно виконуй шкільне доручення!
5.За зіпсовані тобою речі та меблі несуть відповідальність твої батьки та ти сам!

Правила співжиття на Землі
Iнструктаж :
1.Люби і шануй Землю, яка благословляє твоє життя!
2.Кожен день – неповторний, шануй і марно не живи жоден!
3.Не оскверняй багатств Землі!
4.Раціонально використовуй багатства Землі!
5.Всі люди  рівні між собою!

Правила поведiнки на дорозi
Iнструктаж :
1.Переходь дорогу тодi, коли транспорту нема або далеко.
2.Переходь дорогу лише на зелене свiтло  свiтлофора.
3.Не грайся на дорозi!
4.Переходь дорогу лише у дозволених мiсцях (на зебрi, пiдземних та надземних переходах).
5.У сiльськiй мiсцевостi кататися на велосипедi треба по узбіччях дороги, у мiстах – на спецiальних велодорiжках.

Поведінка  надворі
Iнструктаж :
1.Не приймай подарунків від незнайомців!
2.За жодних умов не сідай в незнайомий автомобіль !
3.Не винось з дому дорогих речей, не запрошуй незнайомців до себе додому!
4.Не хизуйся перед іншими дорогими подарунками, речами!
5.Тримайся однолітків та знайомих!
6.Оминай небезпечні місця (будмайданчики, темні алеї, сквери, підвали, підземелля).

Правила безпеки користування електроприладами.
Iнструктаж :
1.Учись користуватися ЕП під керівництвом старших.
2.Перед використанням ЕП перевіряй їх на справність.
3.Вмикай ЕП тільки сухими руками у справну розетку.
4.Виконуй всі настанови та інструкції кожного окремого ЕП.
5.Не залишай без нагляду ввімкнені ЕП.
6.Не залишай під розеткою електронагрівальні прилади, не вмикай у розетку декілька ЕП водночас.
7.Не торкайся оголених місць при порушенні електропроводки, поломці розетки.

Обережно: злий собака! Небезпека від тварин, хворих на сказ.
Iнструктаж :
1.Не дратуй собаку-він не гавкатиме. Не тікай від собаки на вулиці.
2.Не гладь незнайомих тварин і не бери їх до рук ( можуть бути заразними). Не цілуй тварин (на морді багато мікробів).
3.Не дивися пильно собаці в очі, він сприймає цей погляд як виклик.
4.Не буди сплячого собаку, не наближайся до нього ззаду.
Сказ (водобоязнь)- небезпечне, заразне, надзвичайно важке і невиліковне захорювання, що є смертельним.
Передвісники хвороби на сказ:
1.Підвищення температури тіла, головний біль, мязові болі.
2.Загальне нездужання, пекучі болі в місці укусу.
3.Відчуття безпричинного страху, слинотеча, спазми дихання.
Як не заразитися на сказ:
1.З метою профілактики сказу необхідно щорічно проводити щеплення собак і котів, утримуватись від контактів з дикими і безпритульними тваринами.
2.Дотримуватись правил утримування хатніх тварин та норм поводження з ними.
3.Якщо вкусила хатня тварина, слід зясувати, щеплена вона від сказу чи ні.
   4.Укушені рани, подряпини слід негайно ретельно промити під проточною    водою  з милом, обробити йодом, накласти асептичну повязку, звернутися до медпункту

Безпека пасажирів. Правила поведінки в транспортному засобі.
Iнструктаж :
1.У салоні авто не затримуйся біля дверей.
2.Міцно тримайся за поручні.
3.Заходь тільки після повної зупинки транспорту, виходь також обережно.
4.Вступай місце немічним літнім людям, вагітним жінкам, хворим.
5.У салоні транспорту не штовхайся, не зчиняй бійки, говори тихо із співбесідником, не їж і не сміти..
6.Не забудь про квитки, якщо збираєшся їхати громадським транспортом.


Охорона  життя під час святкування Нового року в школі та на зимових канікулах
Iнструктаж :
1.Свято проводити в актовому залі, дотримуючись правил техніки безпеки.
2.Не використовувати піротехнічних засобів та пристроїв під час святкування.
3.Свято проводити згідно режиму дня, санітарно – гігієнічних вимог.
4.На канікулах памятати правила поведінки надворі, правила техніки безпеки.
5.Берегти здоров я і покращувати знання!

Що потрібно знати про грип
Iнструктаж :
1.Уникайте багатолюдних місць під час епідемії грипу.
2.Якщо зявляються лихоманка та головний біль, нежить, кашель, підвищується температура, хворого слід негайно вкладати в ліжко в окремій кімнаті, доглядаючи за ним у марлевій повязці.
3.Кімнату хворого часто провітрюйте, робіть вологе прибирання, доглядайте за речами і посудом хворого окремо.
4.Щоб не захворіти на грип, слід робити профілактичні щеплення в осінньо – зимовий період.
5.Під час хвороби слід більше їсти вітамінів (овочі, фрукти), пити багато рідини.
6.У разі потреби (хвороба не відступає) слід звернутися до лікаря.

Льодостав – це небезпечно!
Iнструктаж :
1.Якщо лід почав тріщати, не можна бігти, слід відходити повільно, не відриваючи ступні ніг від льоду.
2.Не панікувати!
3.Якщо лід провалився, потрібно, розвівши широко руки, утримуватися на поверхні й спокійно намагатися виповзти на міцний лід у бік, звідкіля прийшов, позти до берега, відштовхнутись ногами від льоду . Бігти  до житла людей.
4.Намагатись вибратись самостійно, кликати на допомогу.
5.Суворо заборонено кататися на льоду дітям без нагляду дорослих!
6.Не виходь самостійно на лід!

Пожежна безпека
Iнструктаж :
1.Вогонь – друг, вогонь – ворог при невмiлому поводженнi з ним!
2.Не грайся з вогнем!
3.Не запалюй сiрникiв у будинку чи в сараї, поблизу легкозаймистих матерiалiв.
3.Якщо трапилось загоряння, дзвони 101, клич на допомогу батькiв, сусiдiв.

Будьте обережні під час морозів!
Ознаки переохолодження:
1.Лихоманка, блідість, тремтіння, посиніння шкіри, губ.
2.Біль у пальцях рук , ніг.
Iнструктаж :
1.За легкого обмороження достатньо зігрітися, випити гарячого чаю.
2.За тривалого переохолодження розвивається обмороження.
Симптоми обмороження:
1.Оніміння обмороженої частини тіла.
2.Біль, пекучість, пухирі.
Дії у випадку обмороження:
1.Відвести постраждалого у тепле приміщення і помасажувати вражені ділянки тіла теплою рукою.
2.Обморожені пальці рук і ніг розтерти у напрямку до тулуба, потім занурити їх у ледь теплу воду.
3.Змастити вражені ділянки жиром чи кремом від опіків, накласти повязку.
4.Людину укутати теплою ковдрою, напоїти гарячим чаєм.


Природні лиха. Гроза. Буря.
Iнструктаж :
1.Вдома позакривай усі двері й вікна, вимкни електроприлади!
2.Надворі не залишайся, йди додому. Якщо додому далеко, обовязково зайди в приміщення: в школу, до магазину…
3.Якщо ти в лісі, не ховайся під високими деревами.Найкраща схованка – під невисокими деревами, в кущах..
4. Якщо ти в полі, знайди улоговину, стань на коліна і нахили голову. Ні в якому разі не лягай на мокру землю!
5.Якщо ти у воді, негайно вийди на берег!
6.Не можна втікати від блискавки!
7.Якщо буря застане в полі, знайди заглиблення: рів, балку. Закрий голову руками, ляж на дно.

Правила безпечної поведінки на воді
Iнструктаж :
1.Купатись без дорослих заборонено!
2.Купайся лише там, де дозволено, у тих місцях, що тобі відомі.
3.Не пірнай там, де можуть бути каміння, корчі.
4.Не купайся на глибині і не запливай за буйки.
5.Не грай у безглузді ігри на волі. Не ,,топи товариша, навіть жартома.
6.Не запливай на камері (матрасі) далеко від берега.
7.Памятай! Твоя безпека на воді залежить від тебе!


Безпека велосипедиста
Iнструктаж :
1.Завжди перевіряй справність велосипеда (сигнал, гальма).
2.Рухаючись групами, їдь один за одним, не створюй перешкод іншим  учасникам дорожнього руху.
3.Не рухайся проїжджою частиною, якщо є велосипедна.
4.Не рухайся тротуарами.
5.Не буксуй велосипед.
6.Не можна триматися за інший транспортний засіб.
7.Не перевозь пасажирів на додатковому сидінні, за винятком дітей до 7 років.


Що потрібно знати про отруйні гриби
Iнструктаж :
1.Найбільше отруйних грибів – в осінній період (серпень – жовтень)!
2.Гриби потрібно збирати в екологічно-чистих місцях (не коло доріг, автотрас, смітників).
3.Навіть їстівні гриби можуть спричинити отруєння (при вживанні в їжі старих, перезрілих та червивих грибів).
4.Симптоми отруєння зявляються не відразу, а через 1 – 8 год. (іноді навіть через 35 год.): біль, нудота, холодний піт, слабкість, блювання пронос, судоми.
5.При підозрі на отруєння слід негайно звернутися до лікаря, а до його приходу хворого слід покласти на ліжко, промити шлунок ( дати випити 4-5 стаканів перевареної води або содового розчину), викликати блювоту. Вживати будь-яку їжу чи напій заборонено!

Прiзвище,iмя учня
Пiдпис учня
1.
Владимир Тетяна

2.
Зорівчак Олег

3.
Корнаш Денис

4.
Круцькович Тарас

5.
Курах Андрій

6.
Курах Владислава

7.
Мисар Михайло

8.
Недух Ангеліна

9.
Папіш Вероніка

10.
Приймич Денис

11.
Реблян Микола

12.
Реблян Юрій

13.
Сербайло Антоніна

14.
Федорова Дарина

15.
Федорова Марія


Iнструктаж провiв:

Класний керiвник:________________ / Голiнка В.I. /
Дата проведення: _______________



Інтерактивні вправи на уроках


Технологія "Карусель"
   Цей варіант навчання найбільш ефективний для одночасного включення всіх учасників у активну роботу з різними партнерами зі спілкування для обговорення дискусійних питань.
   Ця технологія застосовується:
  1. для обговорення будь-якої гострої проблеми з діаметрально протилежних позицій;
  2. для збирання інформації з певної теми;
  3. для інтенсивної перевірки обсягу і глибини наявних знань;
  4. для розвитку вмінь аргументувати власну позицію.
Організовую роботу так:
   1. Діти стають у два кола.
   2. Діти, що стоять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям до центру.
   Таким чином, кожен стоїть навпроти іншого.
   3. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє – рухливе: за сигналом ведучого всі його учасники пересуваються вправо і опиняються перед новим партнером.
     Мета – пройти все коло, виконуючи поставлене завдання. Використовую її при обговоренні дискусійних питань та при проведенні вправ, у яких потрібно зайняти і чітко аргументувати визначену позицію з проблеми, що обговорюється. Цей метод навчає дітей виробляти й формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконувати інших. Адже, у житті потрібно вміти відстояти свою позицію, переконати інших, намагатися так дотримувати свого слова.



Роботу за методом "Прес" організовую так:
1. Вивішую на дошці таблицю, у якій зазначено 4 етапи методу «Прес».
  ·Позиція. Висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору.  
  Почніть так: «Я вважаю, що…»
 · Обґрунтування. Поясніть, чому ви так вважаєте, на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції.
  Почніть так: «Тому що,…»
· Приклад. Наведіть приклад, додаткові аргументи на підтримку вашої позиції, назвіть факти, які демонструють ваші докази.
 Почніть так: «Наприклад…»
 · Висновки. Узагальніть свою думку, зробіть висновок, починаючи словами: «Отже…», «Таким чином…».
2. Пояснюю механізм етапів «Прес» - методу і даю відповіді на можливі запитання дітей. Наводжу приклад до кожного з етапів.
3. Пропоную бажаючим спробувати застосувати цей метод до будь-якої проблеми на їхній вибір.
4. Перевіряю, чи розуміють діти механізм застосування методу.
5. Коли формула уже зрозуміла усім дітям пропоную їм спробувати самим.
Застосовую метод «Прес» на всіх уроках, де потрібна аргументація дітьми своєї думки.
Групова робота
Я вважаю, що групова навчальна діяльність сприяє формуванню у школярів позитивного ставлення до навчання, розвиває вміння пристосуватись до умов роботи в групі і забезпечує високу загальну активність учнівського колективу.
Вона дає можливість усім учням активно працювати на уроці, застосовувати на практиці вміння активного слухання, сприяє виробленню спільної думки за менш напруженої ситуації, ніж робота у великій групі. Невимушена атмосфера в малій групі сприяє розвиткові у сором’язливих учнів навичок міжособистісного спілкування. До того ж технології кооперативного навчання формують в учнів уміння уникати конфліктних ситуацій під час розв’язання спірних питань. І, дійсно, робота в малих групах сприяє набуттю навичок спілкування та співпраці.
Роботу у малих групах я організовую так:
Спочатку об’єдную учнів у малі групи і даю завдання, яке за короткий час (3-5хв) група має виконати й представити результати роботи своєї групи.
Пропоную правила, які допоможуть організувати роботу в малих групах:
      1.Працюють всі.
      2.Кожний пропанує варіант відповіді по черзі.
      3.Говорити коротко й чітко. Головне – не перебивати один одного.
      4.Критикуй – не товариша, а ідею.
      5.Ми працюємо разом, щоб було добре всім.
      6.Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.
«Асоціативний кущ»
Найбільше цю технологію використовую на уроках читання і української мови. Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні. Я, або учень фіксуємо відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово зростає. Цей метод універсальний на всіх етапах уроку, зокрема, під час активізації, в основній частині, як засіб перевірки знань.
 Визначаю тему одним словом, а учні згадують все, що виникає в пам’яті стосовно цього слова. Спочатку виникають найстійкіші асоціації, потім другорядні.    
 Діти у групах фіксують на листочках свої думки. Потім відповіді виносяться у загальне коло, а я записую  відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається».
 Отже, на дошці перед очима дітей виникає за їхніми відповідями цікавий «кущ», на «гілках» якого знаходяться відомості про це слово. Саме сучасне життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної на відміну від людини – виконавця, самостійно  мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі і нестандартні  рішення. І завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів  в учнів зростає цікавість до процесу навчання, забезпечується внутрішня мотивація навчання, що сприяє його ефективності.
«Мозковий штурм»
Використовуючи  цю  технологію, я переконалася, що це такий метод вирішення проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією і тією ж проблемою і «йдуть на неї в атаку».  Цю технологію застосовую, коли потрібні кілька варіантів розв’язання проблеми.
Роботу організовую так:
Об’єдную дітей у групи по п’ять - сім чоловік.
Чітко визначаю проблему або тему для «Мозкового штурму».
Пропоную працювати в колі.
Діти вибирають головуючого (спікера групи), який буде вести обговорення і заохочувати висувати нові ідеї (важливою є кількість).
Даю дітям час на роздуми для того, щоб збільшити появу нових ідей.
Домовляємось дотримуватись правил мозкового  штурму:
не критикувати;
ідеї можна запозичувати;
якомога більше ідей;
оцінка буде пізніше.


ПЛАН САМООСВІТИ


з/п

Форми самоосвіти

Строки
виконання


Приміт-
ка

1.
*Проходження курсів підвищення кваліфікації.
*Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2015-2016 н.р.
*Вивчення вимог до ведення класних журналів та критерії оцінювання з навчальних предметів у початкових класах.
*Складання календарно-тематичного планування з предметів для 1 класу.
*Складання виховного плану (саціального паспорту, плану інструктажів з техніки безпеки, батьківських зборів) для 1 класу.
*Вивчення нормативно- правової бази класного керівника(2014-2015 н. р).

Серпень- вересень

2.          
Опрацювання навчальної  програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи (зі змінами)
Вересень

3.
Опрацювання статей :
*,,Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти” .
*,,Про впровадження  Державного стандарту початкової загальної освіти”.
*,,Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів
(28. 01. 2014 р., № 1/9).
Вересень - жовтень

4.
Опрацювання статей О. В. Химинця: ,,Розвиток молодших школярів’’:
- ,,Мислення дитини’’ (с. 32-40).
- ,,Пізнавальне мислення як засіб пізнання світу’ (с. 64-65).
- ,,Прийоми роботи з картами думок’’. (с. 79- 83).
- ,,Ігрова психотерапія пізнавальних процесів молодших школярів''.
(с. 115-147).



Жовтень

5.
Проведення анкетування сімей (,,Співвідношення: школа – сім’я -  дитина”.)
*,,Екологічне виховання у сім’ї'';
*,,Трудове виховання дитини;
*,,Патріотичне виховання дітей у сімї;
*,, Як виховати любов до читання  .
Жовтень- грудень

6.
Проведення анкетування учнів:
1.,,Екологічне виховання учнів”.
2.,,Трудове виховання дитини”.
3.,, Патріотичне виховання дітей  ”.
4.,,Як виховати любов до читання”.

Вересень- квітень

7.
Оформлення стендів, куточків зі змінними матеріалами.

Листопад- грудень

8.
,,Тиждень початкових класів.
Підбір матеріалу змагань, розробка сценарію виховного заходу, виготовлення сувенірів, малювання стінгазет.

Березень 

9.
Проведення відкритих виховних годин та свят:
1.,,Осінній калейдоскоп’’.
2.,,Година мужності. Прагнення допомагати”.
3. ,,Свято Миколая – ми тебе чекаєм!’’.
4. ,,Новорічна пригода’’.
5. ,,З 8 Березня вітаєм, миру Вам бажаєм !’’
6. ,,Прощавай, Букварику!
Жовтень-травень


10.
Опрацьовування фахових журналів ,,Початкова школа ‘’ та ,,Початкове навчання і виховання’’.
Система-
тично


11.
* Опрацювання методичних посібників
,,Методика проведення нестандартних уроків’’ та ,,Інноваційні технології на уроках початкової школи’’. *Опрацювання матеріалів з інтерактивними вправами та іграми.
Грудень- січень

12.
Виготовлення карток із завданнями, лічильний матеріал до уроків  навчання грамоти, математики,природознавства.
Січень-
лютий

13.
Проведення відкритого уроку  з навчання грамоти.
Лютий

14.
*Опрацювання підручника ,,Етика. Дидактичні матеріали’’.
*Поповнення класу матеріалами про новітні методи навчання, наочністю, дидактичними матеріалами
Березень -квітень

15.
*Опрацювання педагогічної преси.
*Проведення бібліотечних уроків, масових заходів, свят.
Система-тично

16.
*Переймати досвід інших вчителів.
*Робота з методичною літературою.
*Планування участі у шкільних формах методичної роботи.
*Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної та психологічної наук, новітніх педагогічних технологій.
Постійно

Немає коментарів:

Дописати коментар